mandag den 3. august 2015

Ok fyringsolie coop

Altid billig fyringsolie og altid høj rabat - op til 1. Olien leveres af vores egne chauffører til tiden, og når du har brug for det. Få billig fyringsolie og bonus fra Coop. Er du Coop -medlem får du endda lidt ekstra.


Du skal blot indtaste dit Coop - medlemsnummer i formularen, når du bestiller. Din bonus kan du se på Coops . Hos OK får du altid fyringsolie til en god pris. Her kan du læse om vores to produkter OK Fyringsolie Plus og OK Fyringsolie Basis. Hvis dit Coop -medlemsnummer allerede er registreret hos OK , så får du automatisk din bonus. Bonussen indsættes automatisk på din medlemskonto hos Coop.


OK Plus-butik er en kæde af danske convenience-butikker, som du ofte finder sammen med din lokale OK tankstation. Hos OK har du mulighed for at få gode rabatter på din fyringsolie. Hvis du er medlem af Coop , kan du også få bonus fra Coop , når du køber din fyringsolie hos OK.


Dine fordele med fyringsolie fra OK. Få din rabat - bestil fyringsolie. Ja, du skal bare oplyse dit Coop -medlemsnummer. Når du har gjort det én gang, har vi registreret det i systemet, og så får du automatisk bonus igen, når du bestiller næste gang. Læs mere om fyringsolie her​.


Fik du svar på dit spørgsmål? Angiv venligst dit valg. Ville du ellers have ringet til . Tank billig benzin, støt lokalsporten og få bonus på dit Coop -medlemskort, når du tanker hos OK.


Med et Coop -kort får du også en lang række fordele - læs mere her. Du kan få bonus fra Coop , når du køber din fyringsolie fra OK. Hvordan får jeg mine øre pr. Hvad kan jeg få bonus fra Coop på hos OK ? Kan jeg registrere mit Coop medlemskort i Min OK , så jeg ikke skal huske det for at få bonus? Skal jeg bruge mit Coop -kort hver gang, jeg tanker?


Hvor tit kører I bonus-kampagner? Det ville vi også gerne samarbejde med Coop om, men det har ikke været muligt i første omgang. Vi håber, at det kan lade sig gøre på sigt. Til gengæld kan du få bonus på varmepumper, naturgas og fyringsolie , og du kan også få bonus, når du tanker brændstof i kampagne-perioder. D​​er er et felt i bestillingsformularen, hvor du kan indtaste dit Coop -medlemsnummer.


Køb din nye tank til fyringsolie hos OK. Vi har mange forskellige tanke, så du kan finde en, der passer til dit behov. Hvilke produkter kan jeg få bonus på hos OK ? Hvorfor kan jeg ikke få bonus på el? Får jeg bonus, når jeg bestiller fyringsolie over telefonen?


Hvad får jeg i bonus på fyringsolie fra OK ? Er der bonus på naturgas fra OK ? Kan I oprette mig som Coop medlem, så jeg kan få bonus på min bestilling? Her er prisen for benzin, fyringsolie og div. OK leverer som udgangspunkt kun til brofaste øer. Der kan dog være specielle leveringsdage eller aftaler om levering af fyringsolie på de forskellige ikke- brofaste øer.


På Bornholm har vi eksempelvis en aftale om at levere fyringsolie til Coop -medlemmer og vi tilbyder ikke nogen rabatter. Bor du på en brofast ø og ønsker . OK er dit danske energiselskab. Vi har mere end 6lokale tankstationer over hele landet. Vi sælger også fyringsolie , el, naturgas, varmepumper m. Hos OK kan du få bonus fra Coop når du køber fyringsolie , naturgas eller varrmepumper. Du kan også få bonus, når du tanker i kampagne-perioder.


Hvilket område har du brug for hjælp til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.