Pumpe og ventil skal passe sammen - ellers ender du med sorte fingre og flade dæk. Der findes tre ventiltyper på markedet: Racer - og autoventil er de nye standarder, mens den gamle dunlopventil langsomt er ved at udgå. Mærk, hvordan den ligger i hånden: Er håndtaget behageligt ? Gør det selv cykelværksted Værkstedet på Tinderhøj. Niels Ebbesens Eg SuperBrugsen, Storegade 7. Sæsonstart P-pladsen ved Sdr.
Hvordan pumpe opp dekk med racerventil? Siden den gamle sykkelen min hadde vanlig sykkelventil er det også dette min gamle pumpe har. Dro derfor ned på G-sport (Ok, var på Milslukern først, men der fikk jeg som vanlig ikke hjelp) og fikk en pumpe som skulle passe til alle mulige ventiler, bil, sykkel og racer. Men jeg får ikke pumpet noe luft inn i . Prestaventil, selges det luftpåfyllingsutstyr med riktig.
Værd at vide om cykelpumper og ventiler - Cykelpartner. Det er vigtigt at du køber en pumpe som passer lige nøjagtig til din ventil. Сохраненная копия Похожие Перевести эту страницу Alt afhængig hvilken cykel du har vil der sidde enten en racer -, Dunlop- eller autoventil. Heldigvis er mange pumper lavet sådan, at de kan passe til flere forskellige ventiler.
Man kan nemt blive forvirret omkring ventilerne fordi man vil nogle gange . Har en slik sykkel: Skjult lenke - logg inn for å se den Den har ikke bil- ventil til dekkene, den bruker de gamle sykkel-ventilene, altså noe. Har sett at de kalles racer -ventiler. Trykket på dekket er bedre å pumpe opp og kjenne etter selv hvordan man vil ha det. Добавлено пользователем Hvilken Montering af SKS fodpumpe på racerventil.
Tidligere blev luften i dunlopventiler holdt inde af ventilgummi, i dag er de fleste dunlopventiler med en kugleventil uden ventilgummi, dette gør dem også lette at pumpe. Det er en dunlop- ventil og var standarden på alle sykler da jeg var ung. Det skal bare være å sette pumpa på ventilen og pumpe i vei. Mener å huske at de ble tette i blant og da stakk vi en nål ned i ventilen. Du får kjøpt slanger med slike ventiler fremdeles om du vil ha det autentisk.
Bye with a warmly hugs. Du skal da aldrig åbne ventilen så luften ryger ud. Så er meningen ved en ventil jo ligesom spildt.
Nej, du skal bare pumpe og pumpe til du er . Så ned til cykelhandleren imorgen med den slange som sidder i og bed ham om to stk. Og nej jeg er ikke dum. Jeg har de sidste mange.
Kommentarer på: racercykel vs Pumpning! Alfa og omega for at man overhovedet kan pumpe luft i slangen på ens cykeldæk er, at ventil og cykelpumpe passer sammen. Der findes flere forskellige typer af cykelventiler og herhjemme ses typisk en dunlopventil, racerventiler og . Det er her, du blandt andet kan se nærmere på pumpen , som automatisk pumper cykeldækket op på få sekunder. Men måske kan mindre gøre det – måske passer den praktiske luftpumpe i plast fint til dit behov? Du kan også tage et kig på en rigtig klassiker, nemlig den solide stålpumpe med træhåndtag.
Sidst får du en guide til hvordan du skal pumpe dit dæk og hvor hårdt du skal pumpe det. Passer til racer og autoventiler (til nøds alm. ventiler). Presta ventiler gir mange syklister passer. Den andre type ventil -det Schrader ventil -utløser litt forvirring, sannsynligvis fordi det er identisk med det du finner på et bildekk.
En Schrader ventil fungerer med omtrent alle . Se hvordan du gør, og få de gode tips om de bedste cykeldæk og cykelpumper. Kør med det rigtige dæktryk på din racercykel og øg farten og køreglæden.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.