Der er lavere afgifter på lastbiler med SCR-teknologi end lastbiler uden. Med SCR- teknologi i din lastbil nedsætter du dit dieselforbrug med ca. Adblue påfyldes i en separat tank på bilen.
SCR-køretøjer er lige så enkle at bruge som andre biler eller passagerkøretøjer. Det er dog ikke sikkert, at du skal skynde dig til den nærmeste tank for at fylde på.
Dine kørevaner kan have stor indflydelse på, hvor ofte du skal huske at tanke op på den rensende væske. AdBlue er trods sit navn . Forbruget afhænger nemlig . Det er klart, at den bruger mere, når den sår, end når den sprøjter, har han erfaret. FH1 der er med l-shiftgearkasse og bla. Ikke klassificeret som farligt iflg.
Udfyld formularen nedenfor - så sender de dig hurtigst muligt - og ganske uforpligtende - et tilbud på dit forbrug.
Ikke sundhedsfarlig ved normal håndtering. Få et uforpligtende tilbud. De ekstra transporter vurderes ikke at ændre mærkbart på virksomhedens støjbidrag. Spildevan overfladevand m. Produktet er ikke fareklassificeret. Højere brændstofforbrug 5-, og dermed højere økonomiske omkostninger.
Intercooling med lavtemperatur køler. Fordel : Konstant temperatur. Den krævende test giver syn for sagn: Med os og vores driftsøkonomiske modeller er du mindst én vognlængde foran konkurrenterne.
Gennemsnit er ens adblue forbrug af diesel . MAN TGX EfficientLine satte banerekord med et gennemsnitligt brændstofforbrug på flotte 2liter brændstof pr. Denne efterbehandling af udstødningsgassen er udstyret med en kombination af SCR-teknologi, det passive dieselpartikelfilter og recirkulation af udstødningsgassen .
Dens frysepunkt er -°C, men da forsyningssystemet er opvarmet, fungerer processen ved temperaturer helt ned til. Motorens evne til at starte i koldt vejr påvirkes ikke.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.